äntligen.

idag vaknade jag och tyckte att de sku passa fint med att göra nåt vettigt denna dag men icke sa nicke. nåja. jag har i alla fall läst mycket ur min engelska bok så snart e de dags för den tyska.

mitt i dagen fick jag ett mycket roligt sms där det stod att jag nu fick hämta mitt efterlängtade objektiv till ett siwa gömt nånstans i urskogen i staden. nåja int va de nu så svårt att hitta dit sist o slutligen man har ju en  gps. :P 

nu är jag alltså ägare till ett sigma 28-300mm objektiv och det är såååå bra. ett riktigt gott köp. nu ska vi bara se om flickan skall lägga pengar i ett till eller en blixt eller spara nåja. en haglöfsjacka skulle det vara först i alla fall. 

blixt och dunder e typ de enda som har hörts här hemma efter att jag återvände från staden så jag har inte ens fått vara på datorn. men nu är det tillräckligt långt borta. :D 
imorgon ska jag få träffa sandra igen. jippie. hoppas att hon inte tar död på mig eller mina hjärnceller. de brukar ha en tendens att försvinna efter att jag umgås med henne. 

over and out,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0