läger

är nu hemkommen efter en vecka på pieksämäkiläger o sen en vecka i svenska hemavan. pieksämäki var helt underbart, så många trevliga människor man träffade där. såna har man int sett på länge. synd bara att några bor så långt bort.. men veckan gick snabbt, kursen skulle planeras o hållas, jobbigt. sen så sku café giraff funka oxå. de va mycket skoj i det cafét. spela lite volleyboll o så tog jag förståss en massa bilder. pieksämäki är svårt att beskriva så jag låter bli men de var helt fantastiskt skoj, sen så resan till hemavan var väl inte lika rolig men den gick väl nog jag hade ju min kamera som sällskap. :) annars var det nog bara berg o sånt man hade att titta på.
i morgon börjar den hemska skolan igen. hemska saker va denna sommar har gått snabbt. men jag får ha ett sommaravskedsparty ikväll med mina vänner så jag överlever väl.. sen ska ja prata med dem så att deras öron trillar av för de har jag inte gjort på länge. nu far jag via melissas o färga hennes hår, så
 take care camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0