27.02.2008

idag e de onsdag.. tänk vilken stor hjärnverksamhet det behövs för att tänka ut veckodag och datum när man är ledig från skolan.. de e så skönt att int behöva sitta där på lektionerna och bara ha de tråkigt. nu på måndag så kommer de ju att bli periodbyte. från en lugn period till en riktigt häktisk en.. ne no ska ja överleva men men.
de fem viktigaste sakerna jag gjort på sportlov:
1. sovit
2. sett på TV (emergency o top model) :)
3. ätit mat
4. sovit
5. handlat nya skolböcker :(
som ni ser har jag inte gjort så mycket.. förutom att jag var på sportlovsläger i helgen. de va jätteskoj. alla barnen var jättetrevliga och vi ledare kom riktigt bra överens. så det var ju på alla sätt och vis så bra det bara kunde vara. :) imorgon ska jag försöka aktivera mig lite mera och kanske se till att få städat huset.. eller jag MÅSTE få det städat. annars kanske de inte blir av på hela veckan o de vore katasrof. :( nu e de nog läggdags kanske. eller så ska jag se på tv vilket påminner mig om att jag så en bra film igår. systrar i jeans. den e superbra och den är inte alls ändrad så mycket från vad boken är och det är verkligen ett stort plus. de har insett att vi vill veta det som man kan läsa i boken och inget annat. de hade nog ändrat några få detaljer men det förlåter jag dem för för det var en så bra film.

gonatt //maeve


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0