fredag 08.02.2008

här igen då. nu i heljen var de uk o ja sku ha vilja vara där. men ja har fått en helhetsbeskrivnig av my så jag kommer överleva. tur e väl de! imorgon är det vinterskriftskolans lägerdag. det skall bli så spännande. hoppas att de e söta snälla små barn. kanske vi har tur med vädret oxå. ikväll ska jag på kalas till sofies stora flickan har fyllt 18! grattis! nu e de snart dags för födo. kanske det t.o.m kan bli gott. maria har en släng av sailor moon sjukan men jag skall lyckas att  befria henne från den. men det kan ta en tid men lyckas de skall jag och lyckas det kommer jag att göra. :) ha en trevlig helg!
                                                                                                             maeve 

Kommentarer
Postat av: mörkö

haha mig botar du inteX)

2008-02-08 @ 13:55:33
URL: http://hiljaisuus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0