måndag 11.02.2008

en helg har gått. i lördags så var jag till pörkenäs på vinterskriftskolans lägerdag. de va skoj.. mne nog var jag trött efteråt. men de hindrade mig inte från att sitta uppe och titta på titanic.  de va spännande. o de kanske var bra att få gråta av sig ibland.... sen så var söndagen en riktig pissdag. kanske skulle jag ha kunnat engagera mig lite och försöka vara trevlig och vänlig.. men de e kanske bra att vara riktigt sur en hel dag. snart far treorna från skolan de e synd.. vem ska man nu börja vara med? men de ska ju f¨å fara vidare. och dessutom så ska jag ju nog se tíll att vara med mina vänner på ettan.. de ska nog också gå bra..  ha de bra
                                                                                                                                 //maeve 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0