184 kromosomer fattades.

på sant. camilla håller på att bli en fantastiskt ung nörd. eller nått. eller så e de bara stressen inför ett prov som man borde läst mycket mera på än vad man faktiskt har. men vem vill kunna en massa saker om cellen och ärftligheten? inte jag i alla fall... men de ska nu intyngas i mitt huvud och så får det sen flyga all världens väg sen imorgon kl 12 eller nått. måste ännu läsa igenom det minst ett varv men de borde gå snabbt.

vet int i vilket ödesdigert skede jag lade min dator brevid mappen men de va dömt att misslyckas från början så de va int så smart gjort av mig men. :) camilla genomled häftis även denna gång. de e så mycket barn o man vet inte vad man skall göra av med dem alla. men man måste vara diplomatisk och hård så går nog det mesta förutom att planera en sketch utan manus åt si så där 30 ungar. GÖR INTE DET IGEN!

camilla tror att hon har utvecklat ett behov av att äta scones gjorda i min nya fina spis ute i nybygget. för fastän inget annat e klart på insidan där så är den det och det måste man ju utnyttja speciellt när man har syskon som bakar åt en.

nu ska jag nog fortsätta läsa eller nåt. kanske cellens delar flyger in i min hjärna och fastnar där om jag stirrar tillräckligt länge på bilden. :)

Kommentarer
Postat av: Mörkö

hmmmm cellens delar... nej jag har nog glömt det... kanske.

2008-11-12 @ 20:18:28
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0