bloggberoende och bloggogillande

om inte camilla skulle vara emot allt hat skulle hon i denna stund hata blogg.se. på sant här har jag skrivet ett mycket djupt blogginlägg om mitt beroende att läsa andras bloggar och så har blogg.se mage att säga att tyvärr blev det fel på sidan och din blogg sparades inte. aaaaaaaaaaaaaaaaaaahg.. camilla tycker VÄLDIGT MYCKET ILLA OM BLOGG.SE I DENNA STUND!!! men bloggberoende är inte bra och därför ska jag inte läsa mera bloggar ikväll.. istället ska hon göra geografi och kolla lite på engelska eftersom att det är farsdag imorgon och då kanske det inte går så bra att läsa på prov men vad gör man inte för att det ska gå lite bättre i engelska denna gång än förra.. hm..

nu ska camilla snart sova och drömma om prince charming med sin vita häst. och kanske drömma att någon kanske skulle komma på att hej jag kanske är en prins på en vit häst eller något.

om inte detta funkar nu blir jag djupt deprimerad, så vi får bara hoppas.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0