hur kunde detta ske?

under ett kort ögonblick idag fick jag en liten känsla att hm kanske jag skulle kolla första avsnittet av  sailor moon. o seriously nu ha ja liksom redan tittat på 5 hemska saker. camilla tror hon är galen o de e hon väl också. men jag måste erkänna att de e ganska bra och fascinerande, fast uttröttande och ansträngande att titta på. men ja har ju sovmorgon imorgon så. :)

camilla fick idag ut sitt biologiprov. 9- va ha de tagi åt mig när ha ja blivi så bra? ingen aning men skoj va de. fö nu kommer ja ju då som typ ti ha 9 i medetal och slutvitsord i biologi o de e ju inte illa. :P nu ska ja nog börja sova eller nåt. kanske göra en av alla läxor eller bara läsa bloggar.

godnatt

Kommentarer
Postat av: Mörkö

vi är sååå duktiga..... skulle man inte ha trott xD



YATTAAA JAG HAR FÖRDÄRVAT EN TILL :D:D

2008-11-20 @ 16:41:17
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0