snö, snö, snö

åååh va ja gillar snö. den e underbar även om det innebär att jag måste starta 5 minuter tidigare på morgonen och stiga upp 5 minuter tidigare så e de värt de för denna underbara snö. och att få somna till ljudet av snöstorm va hu skoj som helst igår kväll. speciellt med de framsiktsplaner inför dagen som blev hu bra som helst fastän de blev ändrade på lite. hm. nu e de verkligen dags för sängen eller nåja att lägga undan datorn ur sängen och bädda upp den så att de går att krypa ner i den och börja sova. eller så borde jag göra lite läxor får se vad som händer. men i alla fall vet jag att jag har sett på för mycket sailor moon i förhållande till den fritid hon hade denna dag. men de e sånt som händer o sen får man göra de bästa av de läxor som lämnar ogjorda. o maria har min miniräknare vilket antagligen betyder att ja har hennes hemska saker.  ja saknar den nu när maria berättat att hon har den men snart får jag återförenas med den. nu e de nog dags att borsta tänderna.

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0