helsingfors

camilla ha denna helg tillbringat sin tid med att befinna sig i hufvudstaden af Finland. camilla kom dit på lördagen ganska tidigt o planen var att hon skulle hinna shoppa en massa kläder och andra nyttiga tillbehör.. främst lite kvinnliga finkläder men den inställningen fattades i min hjärna så jag köpte inget värt att nämna.. sen så kom min vän o mötte mig o vi åt mat (kebab), OBS! denna gång åt jag upp allt och först med. vilket inte hände förra gången. :) kvällen spenderades med bastu och film, the bucket list, den va helt superbra. kan verkligen rekomendera den åt folk..  men camilla och hennes vän fann inte deras sunda bondförnuft o for på så vis int o sova nå innan klockan va 3 o de visa sig sen att de va allt för sent..  men.. sen sku vi ju ha fått sova en timme till bara vi sku ha uppmärksamma där på kvällen att vi får sova en timme till.. o camilla sku ha kolla rätt på tiden o sett att möte börja en timme senare än vad hon trodde. men man lär sig av sina misstag.

sen på mötet.. (som då va orsaken till varför jag egentligen tillbringade min helg i helsingfors,) planera vi lite saker ännu ti hd som e ren nästa helg. o sen så gjorde vi en massa plancher mm.. camilla tillsammans med en annan gjorde den stora planchen som kommer att befinna sig ovanför stora scenen.. den blev superfin. :)

camilla sov kanske liiiiiiite för lite under denna helg o hon räkna ut på matte att hon sov 18 timmar på 3 nätter vilket ger ett medeltal på  6 timmar o sen så tänker man att man haft en skolvecka innan o. :) så camilla gick runt som en zombie o gjorde nu de hon sku men int så myki mera.. hon fick nu läst ut sin moddabok på tåge o även halva engelskaboken. HURRA.. nu har camilla bara ett helt berg av matteuppgifter som hon måste göra innan kvällen e slut. så de blir väl att sitta länge på sin bak o jobba.

nu ska sen camilla ge sig iväg på nå möte.. ska se hur de går.. kanske de går riktigt bra t.o.m. men de får man ju se sen på plats..

camilla gillar sin haglöfsväska. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0