lördag

denna lördag har camilla gjort ingenting. eller hon har hjälpt sin far med bygget o sen så har hon även lagat pizza. men så här annars har hon inte fått gjort något av det som stod på dagens att göra lista. camilla skulle ju läsa fruktansvärt mycket på det kommande tyskaprovet men de har hon helt enkelt inte hunnit med. men hon har läst ord till 3 stycken och planerar hinna med ett till innan hon somnar. sen så blir det stenhård pluggning av grammatik imorgon. men de ska jag väl också överleva.  om lusten faller på far jag även och spela lite volleyboll på kvällen om nu inte provpaniken börjar komma påsmygande.

lördagkvällar brukar camilla inte spendera hemma framför sin dator. men denna dag gjorde hon det och det känns lite patetiskt men sen så känns det på samma gång ganska skönt att en kväll bara göra det man själv vill, och inte behöva tänka på en massa andra människors önskemål.

på tal om önskemål så har camilla några sådana i sitt liv just nu. några kan ni även få ta del av. camilla har ett stort behov av att fara till åbo och hälsa på sina vänner och släktingar. det måste nog ske inom en snar framtid. ska bara se om man får nån sponsring i tågbiljett annars är det nog bara att bita i sura äpplet och betala själv. tur att jag inte behöver betala när jag sen ska ti hesa. :)
mitt andra önskemål är att köpa en dataväska, jag vet en hurudan jag skulle vilja ha men sen så kostar den ju dubbelt mera än vad vanliga dataväskor kostar men man kan ju även använda denna väska som en helt vanlig väska när man inte har med sig datorn. 



fast ja tror ja sku köpa en svart. ska se lite med min ekonomi men just nu är jag ganska så säker på att de blir en sån. :)

nu ska jag fortsätta se på grey's anatomy. ha en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0