mögelost.

denna dag har camilla tillbringat sin tid med vännen maria. de va skoj. först en helt vanlig skoldag, för att fara till stan på hemlighetsmakeri och sen köpa saigon mat o äta hemma. de va supergott. camilla och maria de var superduktiga och gjorde lite av den biologitent som de håller på med. och de höll på i hela två timmar innan de tog en konstruktiv paus med glass o bring it on. sen efter det så blev de no int nå mera geografi utan de stanna där men vi har nästan 1/4 klar. så de e bara resten sen.

imorgon kommer mina vänner komma hit och våldsgästa mig o de ska bli skoj. borde bara hinna med lite saker innan de kommer. så som att laga eld och duscha. kanske fara ut o gå med kusinens hund. o städa. kanske om man  tar en mycket snabb städning så har man det undan tills familjens hemkomst på söndag. så kasnke imorgon eller på fredag. 








maria  var en mycket flitig studerande. (om man kollar hennes blogg så ser man motsatsen)

sen så. åt vi en massa mögelost. så vi känner oss aningen mögliga på insidan men..
de kommer sen att komma en massa knasiga bilder på facebook från min knasiga ensamma hemma helg..

varför e de alltid så att mina blogginlägg kommer till efter tolvslaget, och oftast efter 1 de e skrämmande..  nån dag så ska jag skaffa mig vettiga rutiner och jag ska så helt klart börja gå och sova redan innan tolv. men de får vänta tills efter höstlovet.. camilla e då som sagt ensam hemma och hittills så har det varit fruktansvärt skönt förrutom det att mina tre kvinnliga familjemeddlemmar tog med sig de 3 borstar som detta hushåll äger till åland så under dessa fem följande dagar kommer camilla vara tvungen att borsta sitt hår med en otäck blå plastborste som inte duger till nåt. men ja ska väl överleva..

camilla och maria såg även ett mycket sjukt tv-program om en kvinna som hade som idealvikt runt 450 kg och det är ju helt sjukt. jag menar vilken kvinna skulle vilja utsätta sin kropp för ngt sådant? o hennes man brukade fota henna o lägga ut bilderna så att de skulle ha råd till att köpa all mat som hon proppade i sig. efter det programmet slutade camilla och maria att äta mögelost och vi tar väl upp den traditionen redan imorgon.

nu ska nog camilla riktigt snart gå och lägga sig och läsa lite narnia så att hon skulle kunna börja läsa nån av de böcker hon borde ha läst till skolan. men böcker som skolan tvingar en att läsa tar alltid mycket mera tid än en bok som man frivilligt väljer att läsa. men, men,

godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0