regn

hösten är nu på riktigt här. eller ja de ha den väl vari en tid men kände det riktigt extra mycket när vi steg ut genom dörrarna från spanskan. när vi gick in var det ljust och sen när vi gick var det mörkt. sen så fick jag en riktig höstkänsla i nykaabi. hej hösten. men sen när jag kom hem så regnade det. usch. men det hör hösten till.

mia gav mig igår en hel säck full med abstinensbesvär. hon sa att surfthechannel inte skulle funka mera och jag som är mitt i en säsong fick lite angst. men de funka no så ja ska väl se två avsnitt ännu denna vackra kväll. tror även att jag ska försöka göra läxor. om vi har några.

nya period = ny mapp. och denna nya mapp ska prydas med bilder enligt konstens alla regler. funderar hårt på att lägga mcdreamy på framsidan men jag ska tänka över det en liten stund ännu. det kan hända att de får bli nå höstlöv oxå. men sen när den är klar kan man få ta sig en titt om man har turen att gå i samma skola som mig. :)

angående skola så filmade hanna en/flera mycket berättande filmer om vad vi brukar göra i pg på våra dyrbara håltimmar. de borde nästan publiceras. :) jag kan upplysa er om att skolans golv är mycket skarpt och att det gör lite ont att slå kullerbyttor där men om man vill så kan man.


nu grey's anatomy. (L)



min sysselsättning på lördagen.

min sysselsättning på lördagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0