tomhet.



var finns den fina natthimlen som jag vill beskåda? flera kvällar har jag planerat att bara ta en lugn promenad och titta på stjärnorna och den växande månen. men tydligen behagar det inte stjärnorna att visa sig så jag sparar det till senare tillfällen.  men en promenad kommer att ske innom en snar framtid annars blir jag galen.

idag har camilla dammsugit huset, så där precis lagom. så det känns rent men inte äckligt rent. så ska jag även börja städa min nya lya. :)

kvällen spenderades i volleybollens tecken. Name of the game hölls än en gång i sportis och segern gick än en gång till de som heter mård (nja de flesta i alla fall) fast denna gång hade de ju förtsåss det underbara namnet "Henkkas Heffaklumpar" och jag måste ju bara ta till mig lite kredit för det namnet eftersom det var jag som döpte dem till det.. nåja resten av kvällen gick nog bra. men nästa gång ska vi köpa minde godis/föda. men de går nog på det här sättet med.

snart ska jag se det avslutande avsnittet på tredje säsongen av Grey's Anatomy. vilket kommer vara lite angst-framkallande men jag har tagit beslutet att titta mindre på serier till jag köper den fjärde säsongen. kanske hitta på en ny hobby eller nåt. man vet aldrig.

fairies and peter pan. ibland får jag bara en massa behov som att se på peter pan. kankse jag gör det ännu ikväll. men den som lever får se. (usch vilket uttryck. camilla ska absolut hitta på nåt bättre. :) )

nu grey's anatomy. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0