when something is missing.

mitt liv är helt okej. de e kanske en liten konstig sak att skriva men jag skriver det i alla fall. jag har vänner, min tro, är någotsånär duktig i skolan, har tak över huvudet, relationer nära och längre bort... en massa saker. men ändå så stör man sig på de små saker som inte funkar.. t.ex. i skolan om man får ut ett dåligt prov eller om man har filosofi och "diskuterar" saker så kan man lätt bli ganska upprörd. varför.. det finns ingen som helst orsak för att bara bli sur o bitter. bitterhet är inte bra för människan så se upp för det.

camilla börjar snart ha små abstinensbesvär. hon har en massa saker som hon borde få fixat men samtidigt vill hon bara kolla och kolla på grey's anatomy och andra saker. kanske idrotta lite nu som då eller egentligen ganska ofta men ändå för sällan. men de ska bli skönt med höstlov. min lilla familj kommer att försvinna ner till åland och camilla kommer att ha huset för sig själv i hela 5 härliga dagar. då kommer det ske mycket skoj hemma hos mig men även säkert en hel del knasiga och lite lata saker. så akta er om ni är känsliga.

nu borde camilla laga lite mera matte innan läggdags som borde ha varit för ungefär en och en halv timme sen. men om man gör en massa saker på dagen och sätter sig vid datorn först på kvällen händer det lätt att man fastnar lite längre än vad man tänkt sig.,

så godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0