disney-maraton

camilla ha vari på scout evenemang och umgåtts med en massa trevliga människor. 
hon cyklade till staden för att sedan komma hem ca 26 h senare. :D
vi hade disneymaraton inatt och moralen va int hög men den va skoj. :D 
trevliga trevliga människor. men kanske lite för lite sömn. 
nu borde jag ge mig ut och städa mitt hus men de e jobbigt. o baka en kaka tills ja får främmande..
1800-talet var en konstig tid. ungefär på den tiden befann sig finland i fas 2 på en tabell vi har om i geografi.
min hjärna dog mellan 4 och 5 inatt.. tack. vänner. :D 
sandra och camilla har ätit nyttigt mera info fås av sandra. :D
nu ser jag på vem vet mest. mycket intressant. 

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0