sportlov.

sportlovet kom verkligen i rättan tid. camilla är så trött och hon skulle inte ha orkat med en vecka i skolan till. 
denna helg har hon flyttat ut och nu är det bara några småsaker som skall flyttas ut och sen är hela gamla rummet tomt. 
tydligen är jag lite dålig att släcka lampor efter mig men kanske jag släcker alla inatt. vi får se. whatever...
kvällen spenderade hon med linn och deras fysikböcker. mycket klokare blev vi förhoppningsvis och kanske vi blir godkända med marginal i fysikprovet sen när det kommer efter en och en halv vecka. :D
på onsdag är det dags för sportlovsläger. skall bli roligt och spännande. måste komma ihåg att ta med mig skattekortet och bankkontonummer så att jag får någon lön för mödan. :D 
sen börjar en ny period i pg. underbara period. 3 kurser med PW och en filosofikurs. kan det bli bättre?? jag vet inte vi får se sen efter perioden om det var ett vinnande koncept. :D
nu bär det av till mitt hus var jag skall njuta av 2 avsnitt veronica mars och 2 avsnitt how I met your mother. antagligen ser camilla på för mycket serier men vem bryr sig egentligen?? 
god natt
take care. :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

kan du var snäll och lägga upp de bilder som du tog på penkkis med en länk till facebook eller något,snääälla och nej jag tänker inte skaffa facebook

2009-02-27 @ 15:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0