whatever.

det här känns verkligen inte som min dag.
orkah skriva sammanhängande text.
har inte läst på tyska. whatever.
not supportive to it anymore.
typ som kom igen...
du e värd mer.

kan verkligen se varför allt skiter sig nu för tiden.
nästa period kommer vara bra. 3 kurser x PW.
imorgon ska ja köra bil hoppas int i staden.
provet kommer skita sig fullständigt.
måste tänka på annat en stund.
mina ord tar slut. whatever.
survarning har getts ut.
onsdag imorgon.

jag.
patetisk.
skulle tro det.
veronica mars.
hon räddade min dag.
min kamera borde få fota.
jag känner mig sjuk, snälla.
någon som kan smitta mig, tack.
mina knän har öppna sår som inte läker.
skulle tro att allt e ditt fel men kan inte på nåt vis.
en massa saker här inne borde flyttas ut men orkar inte.
all min ork tog slut ungefär igår och idag togs även luften ifrån mig.
inom en snar framtid kommer all min studieteknik vara som bortblåst.
om jag  helt enkelt skulle sluta upp med att fundera på saker jag inget kan göra åt.
bäst att läsa lite mera på tyska, annars e de flera än jag som lider av mitt humör imorgon.
mycket patetiska lilla jag kommer härmed att krypa ner i sängen och dra tecket över huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0