dags att sova

camilla borde lära sig att stiga upp när det ringer. (väckarklockan alltså) på nåt konstigt och underligt sätt råkade camilla stänga av den imorse vilket resulterade i att hon försov sig till sitt all-important finska prov. men hon steg upp klädde på sig och rusade till skolan och hann ändå skriva provet. kanske godkännt kanske inte... de visar sig väl med tiden. idag var första dagen på den nya perioden och jag gillar den starkt redan. camilla har nämligen 2 hålpositioner. Halleluja moment. 

kvällen tillbringades i goda vänners sällskap. de va riktigt skoj och länge sen ja skrattat så mycket som jag gjorde. folk kanske tror jag är galen men i så fall bjuder ja på de... nu borde hon verkligen gå och sova men det finna så många lockande saker. men trots de kommer hon stänga av sin dator eftersom att de kanske e de sena nätterna som gör mig trött. sen kanske man kan fixa något ute i bygget imorgon. de närmar sig stort till min stora inflyttningsfest. eller vi får nu se hur de blir me den. :D 

kom på att jag måste fixa en tyskasak,. ska göra de o sen sovdags. 

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0