en dag värd att leva.

denna dag har camilla inte gjort mycket som man kunde räkna till nån duktighetsskala. :D eftersom att jag var i skolan igår var jag trött kanske mest för att ja tillbringa tid me sandra men endå. :P sen så sov ja faktiskt länge, längre än va ja trodd mina föräldrar sku låt mig sova så de va en positiv överaskning. :D efter de ha ja försökt läsa på prov. men att sitta i sin säng med ett varmt täcke kuddar i mängd och massor + en dator.. sånt blir aldrig bra. borde faktiskt lära mig mer om finlands historia men de finns så många andra saker som lockar mycket mera... 
nu ska nog camilla fortsätta plåga sin hjärna. de säger att de ska vara bra att göra de nu som då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0