flera liter skratt.

camilla har haft en alldeles underbar dag. för det första hade camilla sovmorgon och sov ute i sitt hus vilket betyder att ingen väcker mig utan jag får sova precis hur länge jag vill. :D sen efter en enda ynka lektion en håltimme och en liten halv "hissalektion" fick camilla skjuts hem med henrik den snälla. tusen röda rosor skänker jag honom i mina tankar. :D dagen till ära fick jag sköta mina underbara kusiner från åland som nu under några dagars tid har förgyllt min tillvaro något alldeles speciellt. de e fantastiska barn dedär..  

camilla ha ju som sagt börjat i bilskola vilket kanske inte är riktigt bra alla gånger men de tar mig ett steg närmare min frihet. den frihet man längtat efter så länge. idag tillbringade camilla 2 timmar me en massa teori som kanske inte var speciellt intressant men de ska väl gå. bara man har ett mål att sikta på ungefär som blondinbellas juristikdrömmar. jonä jonä. som sagt bilskola. yey. sen när den va klar så va de bara att klä på sig för att sen bege sig ut i den kalla kylan o ja bara tycker de e så fantastikst skoj med detta kalla väder. jag skulle vilja ha en vinter där det är så här kallt från november till mars. jag vet att många int håller riktigt med mig i den här frågan men skit för dom då. :D 

ett tårfyllt adjö av mina kusiner och sen va ja redo för night cafe. de va pilde som prata o han gjorde de fantastiskt bra. han e en man att beundra. denna kväll har bjudit  på en massa skratt skratt skratt.. ja tror aldrig att ja sku ha skratta så här mycket förrut.. nästan 2 och en halv timme konstant. de e kanske lite att ta i men bara lite. :D en massa fina och ofina diskussioner och samtalsämnen och förolämpningar har vi använt oss av. och jag har skaffat mig en riktig macho-vän, så skoj. tänk att en helt vanlig sketen fredag när man är tröttare än trött kan bli så här rolig. kanske för att man är så förbakat trött blir allt roligt. så endera har vi varit mycket mycket mycket roliga ikväll eller så har alla bara varit fruktansvärt trötta... camilla och linn spelade även alias en liten liten stund och vi ägde på det. vi är så duktiga och tävlingsinriktade så man nästan kan bli rädd för oss men jag menar den som sig in i leken ger den får leken tåla. alltså om ni nån gång måste spela alias med camilla och linn. ta med er ett par öronproppar. de kan komma väl till pass... 

maria har idag varit och kört bil för första gången. HURRA. de betyder att hon snart kommer att få sitt körkort eller nåja snart och snart. men tillräckligt snart för att camilla ska ha nån nytta av det innan hon själv fyller 18 och måste börja köra en massa människor som har blivit tvugna att köra camilla till alla möjliga ställen och kanske fram för allt hem från skolan. er kommer jag ha in minne och om ni sen frågar snällt kan ni få skjuts hem nån gång. bara ni frågar. :D it's an once in a life time offer. :D 

klockan e mycket och camilla ska upp tidigt för att befinna sig på bilskolbänken klockan 9 imorgon bitti. de finns baksidor med allt. så kanske camilla ska börja gå och sova. eller så ser hon på ett avsnitt av gossip girl. :D 

over and out. camilla

gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0