se upp världen.

camilla har idag börjat i bilskolan. :) yeah och hör och häpna hon kom inte ens försent snarare för tidigt. men de e sånt som händer när man försovit sig två dagar i rad till skolan. mina morgonrutiner börjar vara borta och snart minns jag inte mera hur man sätter sig ner vid frukostbordet och äter ett stadigt morgonmål. hm. de borde nog bli ändring på de imorgon för då har jag sovmorgon. och endast 2 lektioner + gymnastik. de kommer bli en skön dag. förrutom att ja måste städa och en läsa på prov och vara borta på kvällen. hm men de ska väl nog gå riktigt bra. 

på onsdag kommer mina kusiner på besök. de ska bli så skoj. de e så länge sen ja sett dem. hoppas att de nog känner igen mig. de kan vara lite knapert. men ja ska ta hand om dem riktigt bra. kanske ja t.o.m. skolkar ett litet tag på fredag för att sköta dem. vem vet. kanske bara floden vet.. :D 

nu e de väl nog dags att börja sova. eller kanske kolla lite i samhällsboken. men datorn den ska stängas av nu. 

gonatt.

Kommentarer
Postat av: Mörkö

kaaanske bara floden vetxD

2009-01-12 @ 23:01:47
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0