slut på det roliga

skolan har börjat. :( hemska saker. tänk om lovet kunde varat lite längre bara. but that's life. ikväll blir det friends o stick vi sandr as. :D ska bli skoj. fast lite borde man väl läsa på prov. hm..
gårdagen tillbringades hemma hos mommo o moffa o de va riktigt skoj. :D tillsammans med allt släkt kan man bara inte få tråkigt. ofta kommer det en massa konstiga kommentarer men de e sånt man måste lära sig att hantera om man tillhör mitt släkte. :D 
för några somrar sen arbetade jag med barnskötsel på åland. de va väl skoj men när barnen höll på med sin middagasvila passade jag på att se på tv och det kom en massa konstiga serier som jag knarkade under tre veckors tid 5 dagar i veckan. och idag kommer som jättemånga avsnitt av melrose place som var en av serierna jag knarkade. :D mycket melrose place kan bli farligt för en men men de e på samma gång mycket IQ befriande lika som gossip girl. :D detta blogginlägg har i princip handlat om serier kanske camilla ser på för mycket serier. nån gång ska hon skaffa sig en bättre sysselsättning kanske läsa på prov eller nåt annat. :D 
nu e de mera melrose place sen mat sen sandra. :D trevlig kväll människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0