söndag.

dagen då man absolut inte gör någonting alls... igår spenderade camilla dagen i Helsingfors. :D de va riktigt roligt. maria tvingade mig att fara till en japansk butilk och den var faktiskt riktigt söt. :D så camilla köpte ätpinnar och lite sushiredskaper åt maria. :D sen planderade hon höstdagarna skoj. verkar vara en riktigt bra styrelse. :D

camilla skulle idag spela volleyboll men tyvärr var det så lite människor som kom så det blev ingen volleyboll. :( men nästa vecka får vi hoppas..  :) 

grey's anatomy in my heart. :D camilla har sett 4:e säsongen av grey's anatomy på tre dagar. ungefär 9 avsnitt igår. :D men jag har den försvarsrepliken att jag satt ju faktiskt på tåg så då måste jag ju ha något att göra. :D får nu bara vänta tills en fortsättning kommer. :D använder camilla kanske för mycket smailisar? jag tror bestämt de.. 

over and out. 
camilla

Kommentarer
Postat av: Mörkö

äääääääääääääätpinnar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! aaaaah

2009-01-25 @ 15:42:27
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0