bläckis.

studenten närmar sig  med stora steg, eller i alla fall höstens skrivningar och camilla måste erkänna att det börjar kännas rätt skrämmande. och det vore kanske dags att börja läsa ordentligt snart, sen faller ju två veckor bort när jag är på pieksämäki och fjällvandring för under den tiden har man mycket vettigare sake för sig.

i alla fall kan jag räkna mig till nördligan som kollar in schemat på nätet redan och har årets kurser ganska bra planerade redan nu. men som sagt så kanske man mår bättre av att ha saker gjorda i tid. vilket påminner mig om att jag borde ta och skriva mina moddesaker som jag ännu inte har gjort. o de sku inlämnas innan skolan sluta. men ja får lämna in dem sen när skolan börjar istället.

idag har jag sett teatern i purmo. den va no helt bra, lite konstig och man märkte att de hade tryck in en massa men de va no skoj i alla fall. fick prata med sandra under pausen i alla fall. :D

nu ska camilla läsa sin engelska bok så hon så småningom kan påbörja den tyska och finskaboken som ligger och väntar på kistan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0