natt

camilla kommer att ta en relativt tidig natt. det finns allt för många knasiga tankar som pågår i min lilla hjärna efter gårnatten filmer på filmnatten. o de skrämmande är att vissa instinkter som jag får även utförs som att söka gammal 90-tals musik på youtube. det kan inte vara nyttigt så därför kommer camilla säga godnatt gå ut till sitt hus. göra matteläxan och sen krypa  ner och sova och förhoppningsvis sen ha sovi bort all gammal musik. :D youtube är en farlig fälla. 

mitt värsta I-landsproblem är att de int kommer sända bones mera på söndagkvällar kl 9 och nu vet jag inte alls när ja kommer få se slute av säsongen. hm. detta är ett stort problem och jag hoppas tv3 tar hänsyn till mitt problem och börjar sända bones igen riktigt snart annars kanske jag blir helt galen och vem vet vad som kunde hända då? 
men jag tror det är bäst att vi inte får veta. så SNÄLLA SÄND BONES IGEN SNART!!!

SOVDAGS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0