torsdag som i sluta tidigt dag.

skönt att sluta innan halv ett men när man är hemma hinner man med så mycket. jag har deltagit i en intervju över facebook idag och imorgon måste jag fota ett vintrigt foto som ja kan skicka in. buhu. varför går det inte med det somriga vackra som jag använder överallt?? nåja vi ska se hur det blir med det imorgon. måste i alla fall ha gjort det innan söndag. 

hemska saker min vår e full med en massa onödiga och även nödvändiga saker. hm.. vi får väl se om jag ännu lever sen när det blir sommar. o i sommar då har ja körkort. :D de ska bli så skönt att slippa nissis jobbiga körlektioner.. usch. men det är ju for the greater good. :D 

lyxfällan är ett fånigt program tänk att nån kan ha så dålig koll på sin ekonomi och då tycker jag att jag har dålig koll på allt.. men men...

camilla ska gå och laga sina läxor och sen ta och lägga sig och sova sin skönhetssömn som under den senaste tiden har varit allt utan bra... 

så god natt. och håll koll på er ekonomi!. :D

Kommentarer
Postat av: Bingel

GRRRRRRR!!!! Jag ville också sluta tidigare, men neeeeeeej. Nästa gpng skolkar jag, vänta bara!

2009-03-20 @ 13:40:28
URL: http://simpleandclean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0