05.04.2008

hej allihopa.

nu är det en stund sen jag har skrivit igen.. men de e så mycket som har hänt.. jag har varit till hesa och planerat HD de kommer att bli riktigt bra. men tågresa hem var inte riktigt lika roligt. sista vagnen, vilken var den vagn som jag satt i lämnade i hämenlinna men vi fick fara längre fram och försöka hitta en plats men de fanns nog inte. men jag hitta några trevliga nykaabi bor som jag satt med. sen så har jag försökt laga mycket skolarbeten men de går int riktigt bra. nu är jag i åbo för att shoppa och umgås med släkten jippie. i torsdags fick maria vara och se när min stora tragedie skedde. Lucy i Emergency dog :( jag vet int hur jag ska kunna lämna det.. okej ja e int besatt av serien bara nästan. :) o när jag kommer till skolan på måndag så har maria förhoppningsvis med sig min nya grey´s anatomy box. o de ska bli så spännande. fast jag måsteju göra lite annat än att bara sitta och se på grey men lite... snart kommer även våren. o alla känslor. o kanske de e bäst att jag är på andra lägret i stället för på första även om jag skulle vilja vara på det första av två olika skäl men eftersom att maria och sofie är på första så kan jag ta och fara och hälsa på dem 24/7. eller kanske inte så lnte så länge men mycket i alla fall. jag tror att Mi lag mig på andra lägret av en orsak. för jag tror att hon vet mer än vad hon utstrålar sig för att veta. nu ska jag slut... men vi ses o hörs. take care
//maeve

Kommentarer
Postat av: Mörkö

jag har din anatomi.... lobotomi......

2008-04-05 @ 12:22:39
URL: http://hiljaisuus.blogg.se
Postat av: camilla

tack tack.. du kommer att få en stor tackkram senare. :)

2008-04-05 @ 20:28:30
URL: http://maeve.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0