bultande hjärta.

camilla har just varit och fyllt på mera ved i spisen ute i det fina nybygget. och det är en mycket påfrestande sak och bara för att min bror har fotograferat en massa tass-avtryck i snön med min kamera. och de var stora och nån sa att de va varg. hjääälp mitt hjärta bultar fortare än en kamel springer i öknen efter vatten bara när jag tänker på att snart måste jag ta mig ut till bygget igen för att elda mera. det ska inte vara på det här sättet. hjäälp mig någon anställ en bodygard eller nåt. nu ska jag fortsätta kvällen i bones tecken eller eventuellt gå och ta en mycket lång dusch. annars blir de en snabb. vi får se. nu lugnande film...

Kommentarer
Postat av: Mörkö

haha klart du blir paranoid när du ser på sånt skräp:D

2008-12-04 @ 13:35:06
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0