packa.

camilla borde stiga upp ur stolen och sätta igång med packandet inför nyårslägret imorgon. men det stätar emot och just nu känns ett avsnitt av gossip girl mycket mera inspirerande.. kanske jag packar nån gång i natt runt två tiden. tror bestämt de e min nya plan. :D kanske ingen bra plan men den fungerar. tror jag.

julen e nu över vilket är skönt. man blir slapp o slö och  tänker inte alls på dett sanna budskapet.
och man glömmer all den lilla matematik som man lärde sig innan julen och sen skriver man ett prov som är så ruttet så man bara vill gräva ner sig men va kan man.. sånt e livet. nej nu ska jag nog se lite gossip girl. :D

gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0