fredag 25 januari 2008

nu har man då hittat hit. Jag har nu håltimme och dessutom ytterst tråkigt. men ikväll blir det väl skoj när jag far på night café och lp-bandet skall spela. kommer antagligen att bli riktigt skoj. Och dessutom skall jag slå sebbe i bordshockey och min revanch skall bli riktigt skön. eftersom att förra veckan förlorade jag med ett ynka mål efter en riktigt stor kamp från min sida. I mina tankar vet jag inte vad som rör sig. jag skulle i och för sig behöva ta och fundera ut ett riktigt fiffigt namn/tema till höstdagarna 2008. imorgon skall jag till helsingfors för att planera höstdagarna. lite nervös är jag väl nog men jag skal väl nog överleva och dessutom så kommer ju mia-lina också till h:fors för att planera. snart skall jag ha min sista lektion för dagen. tyska usch vad jobbigt. men jag skall nog överleva. och dessutom är det ju fredag och sista lektionen. det betyder ju att jag slutar och har en hel heölg framför mig efter det. Skönt!!! nu tror jag att jag skall skriva ett mail åt maria för det låvade jag henne när hon for hem. kanske det blir ett mycket kort brev. kanske det blir ett långt. ha de!  /maeve
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0