söndag 27.01.2008

en helg har passerat. en riktigt händelserik sådan oxå. fredagkvällen var riktigt skoj och mycket fin musik kunde avlyssnas. lördagen var en mycket lång men trevlig dag. kl 06.06 avgick mitt och mias tåg till h:fors där vi skulle planera nästa höstdagarna. många fina ideer fick vi på tåget om hur man skulle kunna anpassa vagnarna  mera för morgonpigga tanter med hysteriska skratt och för såna som vill sova men inte har råd med sovvagnar. fina ideer var det i alla fall. i h:fors planerade vi som sagt hd och mycket fint fick vi väl ordnat oxå. men de sakerna får ni veta i ett senare skede. (nämligen på UK nästa helg) sen var det bara att sitta de fem timmarna hem i tåget också och nog kan man väl säga att man kan få en lätt träsmak i rumpan på den tiden. men pratar man går tiden snabbare. :) idag har jag varit på kalas till nicolas. lilla killen min håller på att växa upp. men de e väl bara bra det oxå. ne nu ska ja fara o ta min skönhets sömn så jag orkar göra ngt i skolan imorgon. men de är en helt annan dag. gonatt
                                                                                                                      //maeve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0