tordag

detta är dagen före dagen före dagen när vi slutar skolan.. de ska bli så skönt. igår blev vi tutorer bjudna på lunch på after eight.. de va gått. så jag är en tuta. de betyder att jag måste försöka vara snäll mot alla nya ettor nästa år. men de  ska jag väl klara. på lördag e de avslutning ska bli så skönt o sen e de kalas kalas o mera kalas.. sen på måndag åker jag söderuttill åbo efter att ha klippt gräs.. :) får se när de blir.. men.. . nu ska jag bara äta och sen tror jag att jag åker hem. eller så åker jag till staden. får se hur vädret framskrider. så  snart har man då avklarat ett helt år som gymnasist o detta år har verkligen gått snabbt... lite konstigt kanske men skoj...

take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0