camilla läser på engelska. NOT.

camilla bara hittar på en massa orsaker nu så att hon inte ska behöva läsa på engelskaprov. för att lite förbättra mitt samvete har jag sett en film på engelska utan text och sen oxå har jag sett ett avsnitt av grey's anatomy oxå den utan text.. men int e de ju riktigt sådana ord som jag behöver just till detta allimortant test. för att fördriva tiden lite så ser jag på lite björn. och han är ju nog i alla fall en människa som man blir glad av att se på.. :)




kvinnor och kvinnor det finns tre sorters kvinnor. men det hör i alla fall inte hit. camilla borde verkligen skaffa sig lite självmotivation men för tillfället ligger den på noll.. sen fick hon ett kompendie av tom som hon borde sammanfatta till imorgon men det får nog nästan lämna.. om hon nu inte gör det innan hon går och sova. nu antar jag att den restrerande delen av familjen kommer hem från farmors. förutom ida då som är på lägerskola, så det kan hända att hon borde stiga upp och aktivera sin rumpa men det får bli ett senare problem. ja som sagt är ida borta denna vecka och det är så skönt att inte behöva bråka om dator och tv. i och för sig har jag ju min egen dator nu men man vet aldrig vad man kan bråka med henne om :(
nu ska jag riktigt på riktigt försöka läsa en liten stund.
take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0