life's a bitch

denna dagen ett liv, som farbror melker brukar säga. varför ska man ha finskaprov på en tisdag för att följas att ett matteprov på torsdag som man även skulle vilja prestera bra i? orka hålla upp sina medelvitsord. men ska nog läsa på matte. imorgon sen på håltimme och hela kvällen så nog ska ja väl klara av att skriva acceptabelt.

camilla försöker skriva ett blogginlägg men min snälla underbara vän maria sitter och skriver åt mig att kolla de o kolla de.. men de ska nog gå i alla fall. 

mc dreamy har stigit åt sidan och meredith har gjort slut med mc vet, (allt detta låter helt sjukt på svenska men i mitt huvud låter det bra. :) ) all denna grey's anatomy tittande har fått mig att inse att livet vi lever är rätt bra, men det kunde även hända så många flera saker. men jag vet inte om det kanske är tur att vi lever ett stilla liv.. som kanske inte är stilla men man kan ändå kalla det stilla. camilla svammlar och det tycker jag om att göra så jag tror att jag kommer göra det ett tag till.. om man nu inte borde stänga av sin dator och gå och sova som min pappa säger, men varför göra så när man kan se på grey's anatomy.

denna trevliga period har jag äntligen håltimmar. hur skönt som helst. dessa håltimmar ska jag ta hand om och vårda på det bästa möjliga av.  kanske se lite på någon serie eller hitta på nåt skoj med mina vänner. de kanske skulle vara skoj.

nån dag ska nog camilla sluta att skada sin lilla hjärna med så här mycket datoranvändade. men den dagen är inte idag. men nu ska jag börja ta och titta lite mera seriöst på grey's innan jag går och sova. så godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0