orka...

.. läsa på prov.. camilla vet att hon måste börja läsa snart och att hon absolut måste stänga av datorn. men hon har i alla fall skrivit klar hissan som ska inlämnas imorgon. men engelska är inte så svårt men sen e de en massa kakkiga ord om politik och om usa politik och även brittisk.. vem bryr sig? inte jag i alla fall. i.a.f. inte så mycket att jag skulle vilja lära mig en massa ord inför ett prov. men läsa ska hon nog snart... idag såg camilla a walk to remember och den e ju bara så bra.. om man kunde skulle jag vilja se den varje dag.. men då skulle man nog ganska snabbt tröttna på den och det är ju inte det som är meningen med att se på film.. så det får bli en annan film nästa gång. kanske she's the man. de e länge sen jag sett den så kankse det är dags att se den. camilla spenderade denna kväll på tjejcell tillsammans med mina vänner och de kom på något mkt smart. men det är inte riktigt klart att komma ut i det fria. det behövs kanske lite slipande på vår tanke innan den är redo att publiceras. men håll utkik kankse nån dag dyker den upp på denna blogg. med detta mycket innehållsrika och meningsfulla inlägg vill camilla säga god natt och hoppas att ni sover gott.

Kommentarer
Postat av: Mörkö

or not. eeh.

2008-09-16 @ 21:54:08
URL: http://hiljaisuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0