tomhet

en liten slags tomhet finner sig i mitt hjärta. igår såg jag sista episoden av sista säsongen av Nanny. mitt hjärta saknar serien och jag har så där smått abstinansbesvär. men nu när jag har sett klart serien så har jag även mera tid till att göra andra saker :) morgondagen borde resultera i att jag snart köper en dator. kanske nästa vecka när jag får lön. en ny,  eller egen, dator behöver jag i alla fall.. sitter just nu i skolan och har religion.. men vi såg en film och sen fick vi fara eftersom roger inte hade kommit tillbaka. sånt gillar vi. och igår på religion fick vi något papper att laga och då for jag hem och prata med min vän på msn :) så religionskursen gillar vi starkt! annars e nog skolan ganska laam eller nåt. men det är bara en och en halv vecka kvar på denna period. hallelujja! 

och på cdon kan man boka 4 säsongen av grey's anatomy. snart kommer jag ha en ny serie att se på :) 

 (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0