1:a maj.

jag har sovit länge idag. hurra de va länge sen ja hann göra något sånt. 
mat har jag även tillverkat. 
sen bar det av till sofies för att klättra upp på ett berg och sitta och ha picknick med med mina underbara vänner. 
när ja kom hem så tänkte ja sysselsätta mig med en massa engelska men de kan ja ju säga att inte har gått så bra..  mina engelskapapper de flög ut över gräsmattan o ja sprang o jaga dem barfota iklädd shorts o en topp.. de blev lite för kallt så jag tog en filt men skadan var redan skedd så jag fick ge mig och så begav jag mig in igen. :D
att ha ett eget hus är faktiskt något som är riktigt bra. där samlades vi igårkväll och hade riktigt skoj. även om vår mentalitet och medelsnittsålder inte var riktigt hög. 
nu borde jag bege mig ut och lägga på mig mera representiva kläder för jag ska  snart bege mig till sandra. 



jag vill tillbaka till tyskland. och äta glass.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0