fegis.

jag har klippt håret idag. och som vanligt var jag en riktig fegis och klippte bara topparna och lite tjockare pannlugg åt mig. men jag tänkte att jag nästa gång skulle göra något drastiskt. kanske permanentera eller kanske klippa kortare. bara ja inte behöver vara i skolan då ifall de skulle bli fult.. 

camilla fyller snart 18 . :D å då ska jag ta och skaffa körtkort och köra runt en massa,i alla fall tills mina pengar och bensinen e slut. 

skolan borde jag aktivera mig i men det orkar väl ingen. nu ska jag kanske baka något gott. 

take care. 

Kommentarer
Postat av: Camilla

jag klippte mig idag och så här kort har jag inte haft sen jag var nyfödd. nu kan jag lura folk att jag är mats för nu har vi samma hårfärg, samma längd (typ) och vi är lika långa xD mesiga camilla.

Oj va vi ska köra när du får körkort :)

2009-05-13 @ 20:51:50
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com
Postat av: camilla

ojoj.. de ser ja fram emot att få se. :D

vi ska så köra överallt.

de kommer bli riktigt bra.

2009-05-14 @ 19:51:11
URL: http://maeve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0