prov upp över öronen

varför ska de vara så att bara för att sommaren närmar sig måste vi ha en massa prov? kunde man inte bara ha en massa icke-prov kurser så här på våren??
igår spelade jag badminton. :) men jag har lite sjuka armar idag.
jag borde sitta och läsa på matte men när man kan göra en massa andra roliga saker så lockar de liksom lite mera. :D
jag försöker vara duktig men det kommer nog inte fungera så mycket längre till. snart måste jag bara få sova och ta igen mig.

de e bara fem dagar till ja fyller år. HURRA! ja känner körkortet komma krypande närmare och närmare. :D
sen e de bara att jobba och jobba så att man sen har råd med en massa bensin.


Kommentarer
Postat av: Camilla

en sån sku man ha :) den skulle vi kunna köra med till pörkenäs, tänk så roligt det sku va xD nu får det värkligen bli sommar. Camilla, var nu en duktig flicka och läs på matte xP

2009-05-20 @ 18:35:26
URL: http://kawaii-konekochan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0