vackert väder.

 oj ett sådant vackert väder men oj vad jag inte är på humör för vackert väder.
varför hinner jag aldrig sova på nätterna? vem är det som stjäl min sömn?? jag vill ytterst gärna ha den tillbaka!!

idag har jag varit mycket ond på klockor. jag skulle kunna hänga alla klockor i hela universum för att sen ta och spränga dem. när de blivit sprängda tänker jag samla upp bitarna, elda dem på ett gigantiskt bål för att slutligen slänga askan i alla hav som existerar. och varför detta kan ju någon undra men jo därför att i matte 3:an som jag går om hade vi en hemsk uppgift som handla om en klocka. jag minns att ja avskydde den redan första gången. usch fy reven för den uppgiften. men nåja de va ju bara en uppgift..




camilla vill skida men nej nej nu ska vi sitta inne i skolan i många minuter ännu innan denna skola slutar... men förhoppningsvis e de vackert väder när vi slutar med. :)



nu väntar fysikboken så jag kan kolla ifall jag kan göra denna läxa. najs. typ...



okej de e i o för sig fel bok men denna kommer jag ändå svettas med om en ytterst kort tid. :/

take care!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0